sobota, 21 września 2013

Jak pokonać pryszcze?

Hej! przepraszam za moja nieobecność na blogu. Nie mam czasu. Obiecuję że będę pisała przynamniej 3-4 razy w tygodniu!

                               Jak pokonać pryszcze?

-pewnie zadawałyście sobie to pytanie milion razy. Teraz ja na nie odpowiem!

W 2 klasie zrobiłam sobie prostą grzywkę i od razu zaczęły się moje kłopoty z pryszczami. Moje czoło pociło się i dlatego powstawały. W czwartej klasie zaczęłam jeździć do dermatologa. Nie pomagało to za bardzo aż do wakacji kiedy moje pryszczę zniknęły. Pojechałam nad jezioro i dużo się opalalam. Słońce "wyciągnęło" pryszczę i znowu zaczą się mój problem. Ponieważ dermatolog do którego wcześniej jeździłam odszedł z pracy  postanowiłam iść do prywatnego dermatologa. Dzięki niemu pryszcze zniknęły.

                                   co trzeba zrobić?

1. Nie wolno jeść i pić:
- słodyczy
- fast foodów.
- słodkich i gazowanych napoi.
- sera żółtego.
2. Iść do dermatologa.
3. Nie wolno myć twarzy mydłem!! Ja używam żelu "Iwostin purritin" można go kupić w aptece za ok 40 zł i      ok.30 zł
4. Nie wolno używać kremów!! tylko  maści które przepisze dermatolog.
5. Trzeba unikać słońca
6. Najlepiej iść do kosmetyczki na piling kwasem migdałowym u mojej kosmetyczki za 2 zabiegi zapłaciłam    100 zł.
7. Po kuracji zostaną blizny. u kosmetyczki można je usunąć (nie wiem czym xd) koszt to 20 zł

Nie wiem czy mówiłam ale moja kuracja trwała ok. 2 miesięcy ;)
Jest droga ale bardzo skuteczna bo juz po pierwszym pilingu pryszcze prawie znikły. Ten żel do mycia twarzy jest bardzo drogi więc polecam tez żel do mycia twarzy under twenty. Kosztuje ok. 20 zł

5 komentarzy:

  1. Ojej, ja chyba polubię niedoskonałości i naturalność, ale dzięki :)
    Fajny masz wygląd bloga. Nowy, prawda? :D
    Pozdrowienia od rybkaolka.blogspot.com i wszystko-co-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. i nie masz już nawrotów? to na czole wyglądało jak taka ,,kaszka'' kropki, których nie dało się wycisnąć ?
    http://reviews-of-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie mam problemów z pryszczami i jestem z tego bardzo zadowolona. Obserwujemy? Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń