poniedziałek, 2 września 2013

Nowy rok szkolny

Hej! Przed chwilą wróciłam z rozpoczęcia. Było fajnie! Chodzimy wszyscy (osoby z którymi chodziłam do podstawówki) do  jednej klasy, doszły do nas tylko 3 dziewczyny. Nie zapoznałam się z nimi jeszcze bo nie było czasu. Na długiej przerwie możemy wychodzic na dwór. Codziennie mamy siedem lekcie :/ Dostałam kluczyk do szawki, muszę się w niej zmieścić z koleżanką a jest strasznie mała. Byłam tak ubrana: (zdjęcie zrobiłam jeszcze przed zepsuciem się tabletu. Dzisiaj prawdopodobie będę miała nowa komórkę więc dodam zdj z  kurtką i butami)

Bluzka - skh mode
spódnica - no name
 czarne baleriny z kokardką - deichmann
torebka - deichmann
kurtka -reservet

2 komentarze:

  1. Fajny zestaw, ale... nie widzę rzeczy z listy zakupów? :p
    Oo, a ja zepsułam telefon, znam ten ból ;__;
    Pozdrowienia od rybkaolka.blogspot.com i wszystko-co-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze... ja do szkoły poszłam tylko z 2 osobami z podstawówki .. ale teraz już jestem w 2 gim :)
    Obserwuję Cię mogę liczyć na rewanżyk ? ----> http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń