czwartek, 29 sierpnia 2013

Liberty Blog Awards

zostałam nominowana przez http://creativeblogbypn.blogspot.com

Pytania:
1.Ile masz lat?
- 13.
2.Masz jakiegoś domowego pupila?
- mam psa, chomika i prawdopodobnie dzisiaj kota <3
3. Masz rodzeństwo?
- tak, brata
4.Fajną masz szkołę?
- nw. bo ide do nowej szkoły, ale chyba tak xd
5.Ulubiony szkolny przedmiot?
- matematyka <3
6.Jaka jest Twoja pasja?
- zwierzęta i moda
7.Czego nie znosisz robić?
- chodzić do fryzjera *_*
8.Masz jakąś fobię? Jak tak, to jaką
- boje się pająków ;/
9. Wolisz język angielski czy niemiecki?
- z niemieckim nie miałam jeszcze doczynienia więc nie moge tego określić xd
10.Jaki masz kolor pokoju?
- fioletowy <3
11. Mieszkasz w domu czy w bloku?
- w domu

 Moje pytania:
1. jaki jest twój ulubiony kwiat?
2. wolisz laptop czy komputer?
3. jaki masz model komórki?
4. jak nazwiesz swoje dzieci?
5. jak ubrana idziesz na rozpoczęcie roku szkolnego?
6. byłaś kiedyś na diecie?
7. jak ma na imie twój ulubiony nauczyciel lub nauczycielka?
8. twoje ulubione ciasto?
9. jakiego koloru masz włosy?
10. jaki jest twój ulubiony środek transportu?
11. twoje ulubione warzywo? 

Nominuje:




5 komentarzy:

  1. Ciekawy blog :)

    oserwujemy? Ja już :))

    zapraszam!! http://ola-szymanska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej ja także zapraszam do mnie wymienie się obserwacją ! :)
    www.happytimeblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. heh, dzięki za nominację :)
    masz moje odp jak chcesz :)
    http://merikter.blogspot.com/2013/08/liberty-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje w swoim imieniu za nominację i jeszcze raz pozdrowienia od rybkaolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń