piątek, 30 sierpnia 2013

Nowy członek rodziny

Mam już kotka! wczoraj byłam z mamą po niego u cioci . Jest taki śliczny i żywiołowy xd Nazwałam go Leon <3Wczoraj spał ze mną a potem przeszedł do mojego 4 letniego brata, obudzil go i zaczęło się. Mój brat bat na początku bał się go i kiedy kot wystawiał łapkę piszczał *_* Oczywiście obudził mnie. Wczoraj byłam też u okulisty i okazało się że pogorszył mi się wzrok z 1 na 1.25 ;(
Zdjęcie kotka dodam jutro lub później ponieważ zepsuł się mój tablet a to jedyny "sprzęt" którym umiem dodawać zdjęcia na komputer ;/ macie za to zdjęcia kotów podobnych do mojego:





3 komentarze:

  1. wowow <3 czekam na zdjęcie twojego kotka :)

    przykro mi z powodu twojego wzroku T.T *przytula autorkę*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest słodki! <3 to przykre, że popsuł ci się wzrok ://

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na super, ale czekam na oryginał. :)
    Kocham koty, sama mam jednego <3
    Pozdrowienia od rybkaolka.blogspot.com i wszystko-co-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń