sobota, 31 sierpnia 2013

Must Have

Jem sobie racuszki i zastanawiam się o czym napisać post xd. Ostatnio dużo blogów robi posty typu "Must Have". Czemu ja mam nie zrobić? Oto żeczy które zamierzam kupić:


1. zwykła czapka, ale ma w sobie to coś <3
2. ten plecak zamierzałam kupić już 2 lata temu jednak nie mogłam znaleźć żadnego sklepu w którym był.    znalazłam stronę internetową i czekam tylko na ich dostawę ponieważ wszystkie są wykupione xd
3. bluzka z nadrukiem. ładna i praktyczna.
4. spodnie dresowe. na w-f, wycieczke szkolną, do szkoły, na zakupy - wszędzie będa dobrze wyglądały.
5. ciepły sweterek - dobry na jesień i na zimę.
6. miętowe spodnie - niewiem co mam tu napisać po prostu zamierzam je kupic xd
7 i 8. czy tylko ja uważam że te spódnice są zajebiste?takie orginalne. muszę je mieć!
9. OMG <3 wzywajcie karetke!!

Co podoba się wam najbardziej?

3 komentarze:

  1. fajne, fajne :D
    moim zdaniem najfajniejsza ta czapka i bluzka, reszta trochę nie mój styl, ale podoba mi się ;3
    idę wzywać karetkę, potrzebna będzie policja? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: mój blog http://merikter.blogspot.com/ -zawsze zapominam xd :)

      Usuń
  2. Ładne, niezly masz styl :D
    Czapka, nie wiem, nie nosz ę, nie skomentuję, bo nie wiem jak :)
    7 mi się nie podoba, ale reszta... zajebista! <3
    Pozdrowienia od rybkaolka.blogspot.com i wszystko-co-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń