niedziela, 25 sierpnia 2013

Święto Grzyba

Cześć! wczoraj w Borzęcinie odbyło się święto grzyba. Oczywiście byłam na nim z koleżąnką. na początku poszłyśmy na gokardy a potem trzy razy na pociąg (czy coś takiego ;P). Ja sie w ogóle nie bałam a ona jeździła z zamkniętymi oczami i jeszcze do tego na każdym zakręcie spadała na mnie a ja uderzałam o metalowe zabezpieczenia więc boli mnie udo i ręka *_* Kupiłyśmy sobie po lodzie i poszłyśmy pod scene. Występowało tam kilka zespołów ale najlepsza była Ewa Farna! stałam na samym przodzie więc miałam szczęście. Ewa nas nagrywała i to co nagrało było na ekranie.. Strasznie zmarzłam bo nie miałam bluzy, ale i tak było fajnie ;) Macie kilka fotek :





4 komentarze:

  1. Zazdroszczę, byłaś na koncercie Ewki! <3
    Pozdrawiam, równie wielka Farnoholiczka ~ rybkaolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie , zazdroszę - Zapraszam do mnie . http://kacperrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej , nominuję cie do L.B.A tu więcej informacji http://mycrazyworldpaula.blogspot.com/2013/08/lba-2.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń